Web Toolbar by Wibiya
Ad

i-FURQAN ( Qur'an Digital Read Pen )


  • Cari di internet, baca panduan-panduan mengaji secara online. Dah banyak kali study, tapi tak faham-faham, tak pandai-pandai!
  • Anda ingin belajar mengaji di Masjid, tapi masalah kekangan masa selalu menghalang anda? Al-maklumlah, sibuk cari rezeki di siang hari. Malam mahu berehat pula!
  • Nak belajar dari TV? Tapi tiada mentor! Mentor yang boleh perbetulkan bacaan anda yang sememangnya terdapat banyak kesalahan.
CARA PENGHANTARAN :

Pesanan anda akan diuruskan seberapa pantas yang boleh. Anda order hari ini, Insya-Allah 3-5 hari (waktu bekerja) akan sampai di depan pintu rumah anda yang cantik itu. (Bergantung pada lokasi alamat yang anda berikan juga!)Kami menggunakan perkhidmatan POSLAJU Malaysia. Kami tidak menyediakan penghantaran secara Cash On Delivery. Anda akan menerima item yang ditempah dalam tempoh 3-5 hari bekerja. ( KOS PENGHANTARAN PERCUMA )


Walaupun kami memiliki stok yang banyak, tapi memandangkan produk ini sangat laris, selari dengan kesedaran umat Islam di Malaysia akan pentingnya belajar Al Quran, memang ramai berebut-rebut untuk memilikinya!
Fikirkanlah! Nak berkira untuk belajar Al Quran atau anda sanggup melabur untuk kesenangan kehidupan anda di dunia dan juga di akhirat.

0 comments:

Post a Comment