Web Toolbar by Wibiya
Ad

Produk Sauna


Bersauna adalah pilihan terbaik untuk anda. Tahukah anda? Dengan bersauna, pelbagai pakej menarik menanti anda. Antaranya : 

1.Pakej Kecantikan Mencantikkan kulit, menanggalkan daki-daki pada celah-celah badan seperti ketiak, paha, tengkuk, jeragat di muka & melancarkan peredaran darah. 

2.Pakej Pelangsingan Badan Mampu membakar lemak (sehingga 600 kalori), sama seperti berjogging sejauh 5 km! Amat berkesan untuk menguruskan badan. 

3.Pakej Kesihatan Mengurangkan demam, selsema, lendir, kahak, alahan hidung, migrain, mengeluarkan toksik, mengurangkan sengal-sengal, sakit sendi, meningkat metabolisma, meningkat pengaliran darah, memcahkan lemak lemak, kolestrol baru dan lama, mengurangkan berlaku penyakit jantung, strok dan darah tinggi, anti penuaan dan masalah tidur. 

4.Pakej Lepas Bersalin -Mengecutkan perut, rahim, paha, menyembuhkan luka-luka dalaman, menjadikan ibu lebih bertenaga & cergas. Untuk mendapatkan manfaat-manfaat kesihatan seperti di atas, anda perlu membayar keahlian gym yang mahal atau berbelanja besar ke spa-spa kecantikan.

Kami menawarkan 3 Produk Sauna :

( EZY FIR SAUNA )

Ezy FIR Sauna menggunakan teknologi Far Infra Red. Ia memancarkan haba melalui 3 panel pemanas di dalamnya. Dengan menggunakan sauna mudah alih, anda boleh menikmati manfaat kesihatan bersauna dengan lebih privacy malah lebih menjimatkan wang anda untuk jangka masa panjang. 

Manfaat kesihatan yang boleh diperolehi daripada bersauna akan lebih diperkuatkan lagi apabila menggunakan sauna dengan teknologi infrared ini. Cahaya inframerah tidak dapat dilihat sama seperti cahaya matahari. Sauna ini lebih berkesan dan tidak akan mencapai tahap suhu yang merbahaya kepada pengguna. 

Keistimewaan Far Infra Red sauna ini ialah pemanasan haba difokuskan kepada badan pengguna dan bukan udara sekeliling badan. Dengan ini peluh yg terhasil adalah lebih banyak walaupun pada suhu yang lebih rendah. Jadi pengguna dapat menikmati kehangatan sauna dengan lebih relaks. 

Berbanding sauna jenis wap, udara sekeliling akan dipanaskan terlebih dahulu untuk menyampaikan haba kepada tubuh pengguna dan menyebabkan pengguna tidak dapat bertahan lama semasa bersauna. Ezy Far Infrared Sauna mudah dipasang di mana-mana ruang dirumah anda dan amat mudah juga untuk disimpan tanpa mengambil ruang yang besar. 

KEISTIMEWAAN FAR INFRA RED SAUNA :

Far Infrared Sauna boleh memberikan banyak faedah kesihatan untuk anda. Terapi sauna ini amat berguna untuk proses detoks dan memperkuatkan imuniti badan kita. 

Toksin di dalam badan menggalakkan penyimpanan lemak yang tidak perlu di dalam badan dan boleh menyebabkan pertambahan berat. 

Peningkatan suhu badan dapat menghasilkan lebih banyak sel darah putih di dalam badan manusia di mana sel-sel darah putih ini amat berguna untuk menghalang jangkitan dan virus. 

FIR Sauna dapat meningkatkan suhu badan serta membesarkan salur darah dan memastikan pengaliran darah yang lancar. Pengaliran darah yang lancar ini dapat membantu mengurangkan rasa sakit-sakit badan. 

Selain itu, FIR sauna juga dapat membebaskan hormon yang dapat membantu mengatasi stress dan membantu anda untuk merasa lebih relaks. 

FIR Sauna mudah alih adalah pilihan terbaik anda untuk hidup lebih sihat tanpa stress dengan kos yang berbaloi dan efektif.
----------------------------------------

( DIVA RELAX STEAM SAUNA )

Diva relax steam sauna menggunakan kaedah sauna tradisional iaitu pemanasan melalui wap yang dihasilkan dari periuk sauna. Ianya amat mudah dipasang dan mudah juga disimpan tanpa menggunakan ruang yang besar.
Herba sauna atau pati serai wangi boleh digunakan untuk menambahkan lagi khasiat sauna dengan memasukkan herba atau pati tersebut ke dalam periuk sauna.
Dengan Diva Relax Steam Sauna anda dapat menikmati keenakan aromaterapi secara santai hanya dari rumah.

KHASIAT DAN KELEBIHAN MANDI WAP


  • Pembersihan terperinci kulit menjadikan kulit lebih menawan, segar, halus dan licin. 
  • Mengurangkan berat badan dengan pembakaran lemak dari luar. 
  • Mengeluarkan toksid dalam badan seperti aluminum, cadmium, lead dan mercury.
  • Mengurangkan kesakitan anggota badan, sakit urat, sendi, sengal sengal tulang dan lain-lain.
  • Meningkatkan sistem kardiovascular. 
  • Menghilangkan tekanan dan perehatan otot.
  • Melancarkan peredaran darah.
  • Meningkatkan sistem immunisasi badan.
  • Mengurangkan prostrate bengkak pada lelaki.
  • Meningkatkan tahap metabolisma.
-------------------------------------------------

( Sauna Pants )

Bagi mereka yang ingin menumpukan pengecilan dibahagian perut, punggung dan peha sahaja, sauna pants adalah pilihan yang tepat. Sauna Pants membantu anda menyingkirkan lemak melalui perpeluhan, menurunkan berat badan, menghilangkan selulit, dan melegakan sakit-sakit otot. Selain itu ia juga dapat membantu untuk menyingkirkan toksin dari badan.

0 comments:

Post a Comment