Web Toolbar by Wibiya
Ad

Games Pendidikan Anakku Sayang


"Kini games bukan sahaja SELAMAT, malahMENDIDIK, dan MERANSANG MINDA!"

Laman Games Pendidikan AnakkuSayang?

Laman Games AnakkuSayang adalah satu laman games-games berunsur islamik, mendidik minda, akhlak, peribadi dan kreativiti anak-anak. Pelbagai jenis games yang Istimewa dibina dan dikumpulkan dalam satu laman online cuma untuk satu tujuan, mendidik anak anda dalam keadaan yang menggembirakan anak-anak dan ibubapa.
Sehingga kini sudah ada 2 games utama dan 11 Games Bonus di dalam laman ini. Games-games ini akan kami tambah dari masa kesemasa dan kami berikan anda semua update-update games ini secara Percuma!

Sneak Peak Games Mewarna AnakkuSayang (lebih 50 gambar untuk diwarnakan) :

Sneak Peak Games Alphabet AnakkuSayang (lebih 50 perkataan mudah untuk dimainkan) :

Lihat video Games apa yang ada di dalam Laman Games kami :




Jaminan Tanpa   Risiko

Jaminan Tanpa Risiko

Anda tidak perlu bimbang, saya menawarkan anda “Jaminan Pulangan Wang” dalam masa 30 hari bagi setiap pembelian games ini, jika anda tidak berpuas hati terhadap isi kandungan games ini dan mendapati ianya langsung tidak memberikan manfaat kepada anda.
Saya sedia untuk memulangkan wang anda semula. Oleh itu, tiada sebarang risiko!

Berapa Yang Perlu Anda Bayar?

Berapa harga yang sanggup anda bayar supaya anak anda mendapat pendidikan yang sebegini hebat?. Secara peribadi, saya sanggup membayar walaupun harga yang mahal, asalkan anak saya terdidik dengan baik.
Namun projek ini bukan cuma projek mencari duit, Ianya juga adalah projek untuk kebajikan masyarakat. Niat saya cuma ingin mengumpulkan duit yang cukup untuk membina lebih banyak lagi games yang bermanfaat untuk anak-anak kita.
Beli sekarang pada harga PROMOSI cuma RM40 RM30 sahaja untuk Seumur Hidup.


0 comments:

Post a Comment