Web Toolbar by Wibiya
Ad

Teddy Bear BESAR !


HARGA 
RM150 SAHAJA 
( TERMASUK KOS PENGHANTARAN )

Dengan kepakaran saya melalui BearBesar, saya boleh bantu anda untuk:
Menamatkan konflik dalam perhubungan anda
Mencipta suasana romantik buat anda dan pasangan
Melengkapi saat-saat indah di Hari Lahir, Ulangtahun Perkahwinan/ Perhubungan, Hari Pertunangan mahupun Kejutan Istimewa!
Saya yakin, anda mungkin tertanya-tanya samada anda patut atau tidak mendapatkan Teddy Bear Besar Gedabak dari kami. Untuk makluman anda, BearBesar.com diuruskan oleh Big Teddy Bear Wholesale (SA0218810-K), sebuah perniagaan yang berdaftar secara sah dengan SSM. Apa yang lebih penting, saya mampu memberikan anda kemudahan yang luar biasa!

Kami tamatkan kebingungan anda mencari Hadiah Istimewa
Sudah bertahun-tahun anda menjalinkan hubungan, takkan nak beri hadiah yang hampir sama tiap tahun? Pasti bosan! Malangnya, anda pula kehabisan idea untuk mencairkan hati si dia macam mula-mula berkenalan dulu. Teddy Bear Besar Gedabak kami pasti membantu anda memecah kebuntuan, dan yang paling penting si dia mesti tak tolak dan ingat sampai bila-bila! 

Anda tak perlu membuang masa mencari Teddy Bear di pasaraya
Memang penat kalau nak mencari teddy bear di pasaraya atau kedai. Lebih-lebih lagi jika anda mencari teddy bear di pasaraya besar seperti Midvalley dan Sunway Pyramid. Habis lenguh kaki belum tentu lagi anda jumpa teddy bear yang anda inginkan. Itu satu hal. Bila masa pula anda nak pergi mencari teddy bear? Lebih baik anda simpan tenaga anda dan berehat di rumah dari membuang masa mencari di kedai. Sebabnya, anda boleh dapatkan teddy bear dari BearBesar.com.

Kami hantar terus ke rumah anda
Sudahlah anda tak perlu bersusah payah mencari Teddy Bear Besar di pasaraya, bahkan anda cuma perlu duduk di rumah dan tunggu teddy bear yang anda tempah daripada kami sahaja. Berikan kami sekitar 48-72 jam*, teddy bear akan tiba di rumah anda. Oh, mudahnya!

Kami hantar terus Teddy Bear ke rumah si dia
Jika kekasih anda nun jauh di perantauan, atau anda nak mengejutkan si dia, kami boleh memudahkan anda. Anda cuma perlu isikan alamat si dia di ruangan pembelian. Kami akan hantarkan teddy bear terus kepada kekasih anda. Apa yang anda cuma perlu tunggu adalah panggilan atau SMS si dia yang terkejut bila tiba-tiba Teddy Bear tiba di depan rumahnya. Suprise!!!  

Harga rendah, kualiti terbaik
Ini bukan main-main. Biarpun harga jualan kami jauh lebih rendah berbanding apa yang ditawarkan di pasaraya, kami tetap memberikan Teddy Bear Besar pada kualiti yang sama dengan apa yang ditawarkan di pasaraya. Jangan risau dengan kualiti kami, jika anda tidak berpuas hati dengan teddy bear kami, hubungi kami semula. Kami akan uruskan ganti rugi kepada anda. 


JADIKAN HADIAH ANDA LEBIH MENARIK :
Kalau dah namanya hadiah, takkan anda nak beri Teddy Bear ini macam tu sahaja kan? Pelanggan BearBesar biasanya akan menambah nilai hadiah mereka dengan menyertakan sekali kad ucapan dan juga membalut hadiahh mereka dengan menarik! Ha, bila si Dia terima bungkusan dari posmen pasti dia suka punya! Tambah-tambah lagi bila anda sertakan sekali kad ucapan untuknya. 
BearBesar membantu anda untuk menyertakan kad ucapan dan membalut Teddy Bear anda dalam bungkusan hadiah yang menarik! Anda cuma perlu menambah hanya RM2 untuk kad ucapan dan RM5 untuk saya meletakkan Teddy Bear dalam bungkusan hadiah yang sangat menarik. Pelaburan sekecil ini akan membantu hubungan anda dengan si dia menjadi lebih bahagia. Ruginya kalau tak buat kan?

PENGHANTARAN PERCUMA DAN TERBAIK!!
Bear Besar menjanjikan penghantaran yang terbaik untuk anda. Kami menggunakan penghantaran ekspress dengan Kurier Kangaroo bagi Semenanjung Malaysia. Insyaallah, penghantaran dapat dilakukan dalam masa 48-72  jam jika tiada sebarang masalah.
Untuk Sabah & Sarawak, kami tetap menawarkan penghantaran percuma menggunakan Pos Malaysia. Jika anda bertuah, kami akan menghantar teddy bear anda menggunakan Kangaroo Ekspress sekiranya pihak kurier mempunyai capaian ke tempat anda. Yang pasti, anda tetap akan mendapat teddy bear anda!


2 comments:

  1. This was a really great contest and hopefully I can attend the next one. It was alot of fun and I really enjoyed myself.. Eddy the Teddy

    ReplyDelete